Utmanad

Jag har blivit utmanad av Curly. Tydligen så vill hon att jag ska skriva sex udda fakta om mig själv. Men eftersom jag är så jävla cool så bjuder jag på sju:


1) Jag är extremt lat. Till exempel: Det finns inget jag hatar mer än reklam som ligger och skräpar innanför dörren. Men trots det har jag inte lyckats göra något åt det. Jag har försökt fixa en "Nej tack till reklam-skylt" i tre år nu, men det tycks alltid spricka på något sätt. Trots att jag tänkt göra det varje dag 34 månader i sträck.


2) Under det senaste halvåret har jag lagt ut 5 000 kronor på att få min lägenhet på 49 kvadrat städad.


3) Jag är en aning morgontrött. Faktum är att jag lyckats sova över eftermiddagspasset på jobbet en gång. Jag skulle egentligen börja 15.00 men det sprack när jag vaknade klockan 17.00 med 38 missade samtal och 14 nya sms.


4) Jag har vunnit miljoner på poker.


5) Jag har förlorat miljoner på poker. Som tur är var det inte mina pengar, hehe.


6) När jag är bakfull är det i princip omöjligt att få tag i mig. Jag svarar kanske på ett eller två samtal varje söndag. Jag orkar inte prata helt enkelt. Såvida jag inte misstänker att den som ringer har något riktigt vettigt att säga.


7) Jag är fullkomligt dum i huvudet.


Nu ska jag utmana tre andra. Grattis rilleg, Gurkan och Lill-Håkan.


Kommentarer
Postat av: Fia

Ha en bra dag!:D

2008-08-05 @ 14:57:45
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Millia

Vill du ha en ny blogg design?

Jag både lottar ut och gör enligt önskemål.

Kolla in min blogg för mer information.



Finns även bilder på bloggar som jag har designat..



Mvh Millia

2008-08-05 @ 14:58:11
URL: http://dessiiy.blogg.se/
Postat av: torgnysdotter

hahaha, vet du hur lat jag är!?

- Jag har inte ägt en giltig legitimation sedan 1999. Jag förstår faktiskt inte själv hur jag klarat mig. Men nu medan jag skriver kom jag på att det kanske har mer med pappersskräck än lathet att göra...?

2008-08-05 @ 15:40:56
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com
Postat av: Gurra

Hahaha. Är det det som är pappersskräck så lider jag av det också. Jag har jobbat som journalist sedan 2002 och ännu inte lyckats skaffa ett pressleg - trots att ansökningspapperen ligger på mitt skrivbord.

2008-08-05 @ 16:38:29
Postat av: torgnysdotter

du är inte ensam min vän, jag har skrivit för mitt uppehälle nästan för evigt och mot alla odds. Jag har pappers-post och telefonskräck. Asjobbig vardag. Jag driver runt och liknar huvudpersonen i polanskis gamla schizofilm repultion.

Om ni visste hur jobbigt det är att vara jag.



Tror, btw, att jag såg dig på HM förra veckan. Men blev blyg (eller kanske fick människoskräck) och vågade inte ge mig till känna...

2008-08-07 @ 18:34:21
URL: http://www.torgnysdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0