Where the action is

Jag har gått och blivit kulturell.
I dag bokade jag nämligen fyra biljetter till en popkonsert. Jag, Lång-Jocke Skoglund, Häsche Slöberg och brorsan ska åka till Stockholm den 14 juni och se Foo Fighters, The Hives, Hellacopters och mitt absoluta favoritband Dirty Pretty Things.
Kan bli röj där, som killarna i Mondo Gnarp skulle ha sagt.

I övrigt så har det rullat på förvånansvärt bra på jobbet. Jag är i stort sett klar med det jag ska skriva till detta nummer. Något som lett till att Jofa i detta nu springer runt och ritar kors i taket.
image4

När jag skulle föra över bilden ovan från telefonen till datorn följde det med några bilder från Nordic Lights galna efterfest. Jag bjuder:

image7
Gurkan och Alex.

image8
Titti dricker grogg ur en gammal rödbetsburk. Hyfsat ghetto.

image10
Hej på dig själv, Gurre!

image11
Greger och Frej spelar kebabjackpot.

image13
Greger "Alla rätt" Aktell

image14
Anledningen till att jag bemödade mig att lägga upp alla andra bilder. Denna bild på Gurkan
måste ju bara med i min blogg. You go girl!

Kommentarer
Postat av: JOFA

Jaha, först fick man hjälmen och nu tunnhårig. Shit jag måste badly färga utväxten. Tror jag måste smita hem tidigare bara för det. :P

2008-02-26 @ 16:23:10
Postat av: Gremlins

Vid gudars gudar. Jag och Gurkan ser lyckligt kära ut. Eller jag mest. Så där ser jag ut när jag är kär.

2008-02-26 @ 17:31:07
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Carro Gynning

Oj så fräsch killen i röd lindeberg-pullover är!!!! Vem är det? Han är garanterat framgångsrik oxå....

He makes my head spin.....!!!!!

2008-02-26 @ 23:20:00
Postat av: Frk Richter

Får man göra studiebesök på ert jobb? Ni verkar ha rätt så kul därute;)

2008-02-27 @ 09:04:26
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Gurra

Det bara som det ser ut Jannice. I vanliga fall brukar vi slå varandra på käften.

2008-02-27 @ 10:56:58
Postat av: B

Titti verkar grym.
Dricker grogg ur burk som sig bör!
Hon finns alltså att bevittna på Casinettan?

2008-02-27 @ 11:30:55
URL: http://svartblogg.blogg.se
Postat av: Jens

Titti är bara så otroligt underbart söt! Lycka den som funnit hennes kärlek! Det kan ni "cosmo-polare" hälsa henne nästa gång ni ses:o)

2008-05-12 @ 01:49:03
Postat av: håkan

Jag ska också dit.Tumult att vänta vid langosståndet med andra ord...

2008-05-25 @ 23:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0