Min årskrönika

Det är tekniskt sett nyårsafton nu. Då brukar tidningarna publicera sina årskrönikor.

Jag vill inte vara sämre. Här är mina vinnare:

 

Årets vinnare av Stora Journalistpriset: Lill-Macke.

Juryns motivering: "Har grävt fram en hel del skit under 2007 ..."

 

Årets lugg: Hon, den där bruden på Sundsvalls Nyheter.

Juryns motivering: "Om man skryter om sin luggs rakhet i en krönika så förtjänar man ett pris."

 

Årets blogg: http://katastrofalaomslag.blogspot.com/

Juryns motivering: "Karln´ är ett geni."

 

Årets överkropp: Snygg-Sören.

Juryns motivering: "Tredje året i rad! Grattis, grattis!"

 

Årets par: En lång och en kort.

Juryns motivering: "Det är tydligen det senaste."

 

Årets studiofläta: Jim Pubis.

Juryns motivering: "Unge herr Viklund anser själv att han har en respektingivande studiofläta. Juryn håller med."

 

Årets paparazzi: yanie.blogg.se

Juryns motivering: "Det är inte okej att plåta efter tolvslaget. Vissa gör det ändå."

 

Årets smeknamn: "Häsche Slöberg"

Juryns motivering: "Kommentar överflödig."

 

Årets drog: Facebook.

Juryns motivering: "Hur många gånger om dagen är du inne på den sidan? Svara ärligt."

 

Årets fest: X

Juryns motivering: "Vi kommer inte ihåg. Hade helt enkelt för roligt."

 

Årets tripp: Jims och Mackes galna äventyr.

Juryns motivering: "Kan jag få opium på mackan?"


Kommentarer
Postat av: yanie.

Jag vill tacka alla som under mitt 07 fastnat på mina bilder. Det är stort att få utmärkelsen årets paparazzi. Tack!! Cameron hälsar. Love. /J.

2008-01-02 @ 21:35:56
URL: http://yanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0