Sliter ont

Man har gått från en riktig degenerate till en hjälte på bara några dar. På julafton jobbade man 13.30 till 01.00. Juldagen likaså. 
I dag är det nyårsafton och en annan sitter och "sliter" på redaktionen. Officiellt jobbar jag till 23.30. Inofficiellt så jobbar jag tills dess att allt är i hamn. Så det blir nog ingen skumpa för mig i kväll. Ryktas dock om att tidningen bjuder på hummer. Alltid något. 
Ser även fram emot att stå på "skrapans" tak vid tolvslaget och kolla på alla fyrverkerier. Lite orolig är jag dock. Det finns ju en överhängande risk för en raket i ögat. Man är ju inte direkt känd för att vara förföljd av Fru Fortuna (den gamla haggan) om man säger så.

Gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0