Bio i kväll?

Kan inte direkt påstå att jag slitit ont i dag. Det finns nämligen inte så mycket att göra just nu. Det kan bero på att jag är en obotlig tidsoptimist. Fast egentligen inte. Det jag har kunnat göra har jag gjort, och det, mina vänner, är ett fall framåt för yours truly. Vi snackar trots allt om en kille som spenderade tio minuter med att packa inför en månads vistelse i Thailand. Det måste vara någon form av rekord.

Sitter just nu och funderar över vad tusan jag ska hitta på i kväll. Har visserligen fyllt på datorn med en massa serier och filmer, men jag har ingen lust att ligga och glo på en datorskärm hela kvällen. Bio kanske? Vad säger du Lång-Macke?
Äh, om allt skiter sig blir det väl poker för hela slanten. Det har funkat förr.


Kommentarer
Postat av: A

Nå? Blev det bio?

2008-01-10 @ 10:11:58
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: B

Jag ville vara själv igår
Därför valde jag att inte ens ringa
Jag är en usel kompis

2008-01-10 @ 10:57:49
URL: http://svartblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0