Dubbla möten - vuxet va?

Vitblogg har varit sjukt viktig i dag.

07.11 klev jag upp. Som beräknat med andra ord. Drygt 45 minuter senare gick jag och la mig igen efter att ha lagt upp några nyheter på nätet. Ni trodde väl inte att jag skulle vara så vuxen att jag stannade uppe? Nej, nej, här tar man all sömn man kan få.

En timme senare var det dags att kliva upp igen. Jag snoozade dock till kvart i tio och gick sedan ner på stan för att möta Alex och Jerker på Kulturmagasinet.

Två timmar senare var redaktionsmötet avklarat och Alex skjutsade hem mig i sin nya, fina bil. Som tack för att hon varit så snäll så fick hon punka på höger backdäck och tvingades gå hem från mig. Hehe.

Därefter var det dags för brainstorming på Blå-Kina. Jag och Brånis slog våra kloka ihop och spånade på marknadsföringsidéer åt ett stort pokerbolag. Det slutade i succé. Hoppas de öser tusenlappar över oss som tack.


Nu är det hockeydags. Sverige mot Ryssland i JVM.


Hörs.


Kommentarer
Postat av: Alex

Om du hade tittat ut genom ditt fönster för typ en halvtimme sedan så hade du sett mig stå bredvid Meg med ett fånigt "finns-det-något-jag-kan-hjälpa-till-med-flin" och en låtsaspappa på knäna. Han fixade mitt däck nästan helt utan att sucka.. ;) Tog mig hem till Majoren och sitter här med värsta fredagsångesten. Kärleken har tagit mitt privatliv ifrån mig. Gotta take it back. haha

2008-01-04 @ 16:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0