En skräll av dignitet

I dag är det tisdagen den 8 januari och jag har redan vunnit utmärkelsen som månadens anställd här på mitt jobb. Detta efter att jag (trots att jag är man) skött markservicen på jobbet i dag. Normalt sett är det Alex syssla. Men eftersom hon försvann tidigt för att åka hem och sussa så fick jag göra kvinnogörat. Något jag gjorde med stil, klass och finess.
Beviset:

image2
                                                                                                              Foto: Marie "Blöthyskan" Huvén.

Ps. Jag håller för övrigt på att bli galen på det här satans trådlösa tangentbordet. Sedan Jerker installerade ett precis likadant så har mitt funkat som skit. Det finns risk för att jag bryter av hans grejer inom kort. Ett så här kort blogginlägg ska inte ta tjugo minuter att skriva helt enkelt. Ds.

Kommentarer
Postat av: B

Här kommer en annan skräll.
Sundsvall - Göteborg fredagen den 8:e feb
Avgång 05:10
Ankomst: 12:17
Pris 222 per skalle

Ska vi boka? Nu eller på engång?

2008-01-08 @ 23:23:38
URL: http://svartblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0