Jag hade rätt

Jag visste att det här jobbet skulle ta knäcken på mig. Tidigare har jag hävdat att det inte kan vara hälsosamt att kliva upp före åtta tre dagar i rad. I dag fick jag bevis för det. När klockan ringde strax efter sju så insåg jag snabbt att det inte skulle bli något jobb i dag. Hade en sjuk huvudvärk. Ganska konstigt då jag brukar ha ont i huvudet ungefär en gång om året i vanliga fall. Jag antar att 2008:s huvudvärk var lite övertänd och kom för tidigt.
Uppskattar dock att den dök upp i dag så man fick vara hemma från jobbet. Det hade ju känts rätt kallt om man tvingats ligga inne en lördag med ett pulserade huvud.
Annars har jag inget emot att vara på jobbet. Mina medarbetare är ruskigt roliga att umgås med. Något jag enbart skriver för att jag vet att de läser den här bloggen. Hej på er!

För övrigt blev det ingen bio i går. Det blev Dexter och lite poker.

Det gör inget att du inte hörde av dig Macke. Nu kan jag med gott samvete skita i att svara när du ringer.

Life is good. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: A

Vad hände med vår middag i gala-stil som fru Lansink planerade?

2008-01-10 @ 14:10:36
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Kenny

Jag vet inte. Är du kär?

2008-01-10 @ 14:12:14
Postat av: A

I vem?

2008-01-10 @ 14:36:42
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Överste chifen

Degen tog slut..........

2008-01-10 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0