Katastrofala omslag

http://katastrofalaomslag.blogspot.com/

Jag kan inte nog understryka hur genial mannen bakom denna blogg är. Första gången jag snubblade över den så var jag helt övertygad om att den handlade om poker. Ni som hänger med i pokerlingot fattar varför. Ni som inte gör det är förmodligen lika glada ändå.
Hursomhelst. Läs den. Jag är rätt så säker på att ni kommer att gilla den (gör ni inte det är ni smått efterblivna, så egentligen har ni inget val). Författaren har ett skönt språk och är oerhört träffsäker i sina analyser. Jag sitter här och fnittrar för mig själv när jag tänker på olika saker han skrivit.
Nog om detta!

Istället tycker jag att vi hyllar den nya hockeyfrillan som finns på en bild i ett tidigare inlägg. Det är min kompis Jofa Johansson som tagit fram den tillsammans med den tjeckiske eleganten Jaromir Jagr och orkesterledaren Svenne Rubin.
Den leve! Hipp hipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0