Måste hålla mig vaken

Någon som har ett tips eller kanske två?
Gårdagen var nämligen katastrofal. Jag jobbade fram till 11.00 och drog sedan in till stan för ett tandläkarbesök. När det var avklarat gick jag hem och somnade som en klubbad säl efter att ha läst halva Poker Magazine.
Vaknade klockan 16.35 och insåg att jag inte ätit något sedan frukost. Ringde Macke och tvingade honom att komma förbi med lite matvaror. Sedan lagade jag stuvade makaroner och korv och smällde i mig som ett as. Det resulterade i att jag blev trött och somnade igen. Vaknade 23.15. Pigg som ett svin. Vill inte ens veta när jag somnade. Sent var det i alla fall.
Så nu är jag bekymrad. Hur i helvete ska jag hålla mig vaken i eftermiddag? Funderar på att spela Omaha-turneringen på Cosmopol Det kan vara en bra idé. Jag blir alltid så upphetsad när det skriks "pott!" till höger och vänster.
Det är så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0