Mätt och belåten

Såja! Svamptoast till förrätt, oxfilétournedos med rotfrukter till huvudrätt och glass med vitchokladssås till dessert.
Satt som en smäll på käften.
Nu ligger jag hemma och kollar på Dexter. Hur det kommer sig att jag upptäckte den här serien så sent kan jag inte förstå. Normalt sett så är ju jag killen alla ber om tips när de ska ladda hem en ny tv-serie. Jag får skylla på att det varit mycket jobb och poker den sista tiden. Jag har helt enkelt inte haft tid att stilla mitt seriebehov. Men det håller jag på att råda bot på nu.
Det blir emellertid ingen maratonsittning som det blev med den första säsongen av OC och de två första säsongerna av Entourage. Då klämde jag alla avsnitt i rad. Tog bara några få pauser på grund av att en fåntratt tyckte att det var en bra idé om jag arbetade också.


Kommentarer
Postat av: A

Tidig.

2008-01-10 @ 21:42:12
URL: http://gremlins.blogg.se
Postat av: Kenny

Snacka om att jag la upp smashen... Man är lite för snäll.

2008-01-10 @ 23:51:32
Postat av: JJ

Du måste ladda flight of the conchords!

2008-01-11 @ 13:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0