Zleepmode

Det verkar som att en hård arbetsdag den här veckan tog knäcken på mig. Har allvarliga problem att hålla mig vaken. Somnade just till i massagestolen.
Just nu vill jag bara hem och sova en stund inför kvällens aktiviteter. Vi ska på Sundsvall Hockeys match mot Malmö och agera matchvärd. Mitt enda mål med kvällen är att se till så att Fredric Mannström får priset som matchens bäste lirare. Är man legend så är man. Och då ska man ha ett pris.

Mer då? Ja, jag kan i alla fall avslöja att jag har en olustig känsla i kroppen. Jag tror nämligen att jag lovat bort mig både till höger och vänster denna helg. Tyvärr så kommer jag inte ihåg vart jag ska eller vad jag ska göra, så det finns risk för sura miner i morgon. Är det någon som blir riktigt arg får jag lov att skylla på allt hembränt jag drack som ung.

Kommentarer
Postat av: Damage Done

Mannström = legend !? Kan man va det om man är sämre än W-Ö Kalle på rillerna??

2008-01-18 @ 23:44:35
Postat av: B

Kenny Klingeling!
Kan du bjuda på din skönsång?

2008-01-21 @ 22:40:54
URL: http://svartblogg.blogg.se
Postat av: Frk richter

Tips från coachen; Sluta jogga börjar blogga.

2008-01-23 @ 11:53:45
URL: http://yanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0